Українська
література 10 клас
(академічний рівень)
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
49
|
Леся Українка. Життєвий і
творчий шлях письменниці. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у
формуванні світобачення письменниці.
|
||
50
|
Неоромантизм як
основа естетичної позиції Лесі Українки. Символічність, романтичні образи,
прийом контрасту, сильна вольова особистість у вірші «Contra spem spero!» Громадянська лірика Лесі Українки. «І все-таки до тебе думка лине…», «І ти
колись боролась, мов Ізраїль…»
ТЛ: неоромантизм.
|
«Contra spem spero!» напам’ять
|
|
51
|
Утвердження
духовної цінності почуття любові у віршах інтимної лірики «Все-все покинуть, до тебе полинуть…»,
«Уста говорять: «Він навіки згинув!..»
|
||
52
|
Фольклорно-міфологічна
основа сюжету драми-феєрії Лесі Українки «Лісова
пісня». Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності
й краси. Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Поєднання
високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша.
ТЛ: драма-феєрія.
|
Робота з блогом
|
|
53
|
Природа і людина
в драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Неоромантичне утвердження
духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей.
|
Робота з блогом
|
|
54
|
Конфлікт між
буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією в
драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Почуття кохання Мавки й Лукаша як
розквіт творчих сил людини.
|
Напам’ять останній монолог Мавки
|
|
55
|
Контрольна
тестова робота № 5 за літературною спадщиною Лесі Українки
|
Робота з блогом
|
Немає коментарів:
Дописати коментар